مبین جاب

سایتی برای دورکاری و برون سپاری پروژه

کاری از مبین جاب

به سایت مبین جاب (برون سپاری و دورکاری پروژه) خوش آمدید
ارسال یک پروژه جدید

بلاگ

۵ راهکار ساده برای این که فریلنسرها مهارت های خود را تبلیغ کنند

اگر شما یک فریلنسر هستید یا یک کسب و کار کوچک را اداره می‌کنید، به احتمال زیاد خودتان سختکوش‌ترین فردی هستید که می‌شناسید. حتی زمانی که برای مشتری کاری انجام نمی‌شود، همیشه کارهایی مانند اجرای کار، بازاریابی و غیره در پشت صحنه در حال انجام است.

به احتمال زیاد، اگر شما یک بازاریاب یا مدیر اجرایی نیستید، این دو قسمت از کسب و کار، تخصص شما نیست. حتی اگر در گذشته بازاریابی انجام داده‌اید، ممکن است به سختی بتوانید در جهت ارتقای خدمات خود این کار را انجام دهید؛ یعنی بتوانید برای خودتان و نه برای شخصی دیگر بازاریابی کنید. اما اگر می‌خواهید کسب و کار فریلنسری را به سمت حرفه‌ رؤیایی خود پیش ببرید یا حتی یک مشتری اضافی را در هر کجا پیدا کنید، بازاریابی ضروری است!

پنج ایده بازاریابی آسان برای کسب و کارها

به مشتریان قبلی خود ایمیل بزنید

نگه داشتن ارتباط با مشتریان گذشته، کار بسیار خوبی است؛ حتی اگر این کار چیزی نیست که شما دائما انجام می‌دهید. پایه کار خود را بررسی کنید تا ببینید چه کارهایی را لازم است بروزرسانی کنید! شاید مشتریان قبلی شما با کسی آشنا شوند که به دنبال کاری مشابه آنچه قبلا برای آن‌ها انجام داده‌اید، باشند. گاهی فقط با ارسال یک «سلام» به مشتری می‌توانید در ذهن آن‌ها باقی بمانید و به این صورت، زمانی که آن‌ها در صدد انجام کار جدیدی هستند، نام شما اولین گزینه‌ای است که به ذهنشان خطور می‌کند.

یک پست مهمان در وبلاگ‌های دیگر ارسال کنید

پست مهمان یک راه عالی برای ارائه نام خود به مشتریان بالقوه است. برای ارسال یک پست مهمان، از میان وبلاگ‌هایی که مرور می‌کنید آن‌هایی را انتخاب کنید که مخاطب آن‌ها طیف بزرگی از افرادی هستند که تمایل به دریافت خدمات شما دارند. می توانید وبلاگ‌هایی که معمولا مشتریان شما، مخاطب آنها هستند را انتخاب کنید. برخی از کارهایی را ارائه دهید که نشان می‌دهد در آن زمینه خاص، متخصص هستید.

شاید شما نویسنده نباشید، اما توجه داشته باشید که شما هنوز یک متخصص در حرفه خود هستید. شما می‌توانید مانند فریلنسرهای حرفه‌ای در وب‌سایت Moonlighting باشید که می‌توانند دانش خود را بیابند و آن را به کلماتی که مردم واقعا می‌خواهند بخوانند، تبدیل کنند.

در یک شبکه اجتماعی با مشتری ارتباط برقرار کنید

در یک شبکه با مشتری ارتباط برقرار کنید، ولی نه یک شبکه محلی در فروشگاه مواد غذایی؛ هرچند قدرت بازاریابی دهان به دهان را نمی‌توان انکار کرد. اما ما در مورد شبکه‌های دیجیتالی و اجتماعی صحبت می‌کنیم. توییتر و فیسبوک برای برقراری ارتباط با مشتریان عالی هستند. اگر هنوز در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارید، زمان آن است که این کار را انجام دهید. آن‌ها واقعا بهترین پلتفرم‌های بازاریابی و یک معدن طلا برای کسب و کارها هستند تا به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید و شهرت خود را بسازید.

با راه‌اندازی وب‌سایت، کسب و کار خود را در معرض دید قرار دهید

در حقیقت گوگل مثل یک دفتر تلفن است که همه می‌خواهند جزو اولین نفرات در صفحه اول آن باشند؛ شما هم می‌خواهید نام شما برای کاری که انجام می‌دهید، در صدر موتورهای جستجو باشد. اگر زمان لازم برای راه‌اندازی و نگهداری وب‌سایت طول می‌کشد، می‌توانید با پیوستن سریع به Moonlighting به سرعت در معرض دید قرار بگیرید. همچنین شما می‌توانید حساب کاربری (اگر قبلا عضو نباشید) خود را با یک صفحه پروفایل شگفت‌انگیز و پست‌های جداگانه‌ای برای هر یک از سرویس‌های عالی خود، بهینه‌سازی کنید. هر یک از این صفحات به شما کمک می‌کند تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرید.

برون‌سپاری کنید

اگر بخواهید دقیق‌تر بدانید، انجام این روش‌ها‌ی بازاریابی برای کسب و کار کوچک شما بیش از حد بزرگ به نظر می‌رسد. گاهی اوقات شما واقعا باید فقط روی کسب و کار و محصول خود تمرکز کنید. اگر شما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید یا به دنبال راه حلی هستید که همه این‌ها را یکجا داشته باشید، Moonlighting یک سرویس تبلیغاتی رایگان، بی‌نظیر و با قیمت مناسب به نام Boost ایجاد کرده است.

Boost به شما اجازه می‌دهد تا از تخصص بازاریابی برای دریافت پست‌های خدماتی بهره ببرید، خدمات خود را در شبکه‌ها‌ی اجتماعی ارتقا بخشید و با شرکای عالی در معرض دید مخاطبان محلی خود قرار بگیرید.

 

منبع: پیمنت 24

بحث و گفتگو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره تغییرات
×